loading...
وبلاگ آموزشی کلاس 124 حکمت
شهرام کلالی و سجاد تقوی بازدید : 16 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال : سیسم من که هنتی ویروس نود 32 داشت یکی دیگه هم نصب کردم بعد از ریستارت شدن صفحه مشکی شد چی کارکنم ونمی خوام ویندوز عوض کنم 

پاسخ : **** پیش نیاز **** بخش ت

=======================================

سوال : من با گوشیم میرم یاهو مسنجر. هرچی هم که تایپ میکنم میمونه تو مسنجرم. یجورایی مثل دیکشنری . حالا میخوام گوشیمو بفروشم ولی دوست ندارم نوشته هام بمونه باید چیکار کنم تا پاک شن؟

پاسخ : برنامه یاهو مسنجر را پاکش کن دوباره نصب کن.

=======================================

سوال : چند وقتیه که کنترل پنل کامپیوتر من گم شده بنابراین هر کاری که باید با کنترل پنل انجام بدم ارور میده و باز نمیشه موقع باز کردن کامپیوتر هم همیشه 2تا ارور میده حتی با ران هم نمیشه کاری کرد لطفا راهنماییم کنید چجوری میتونم کنترل پنل رو پیدا کنم ؟

پاسخ : مشکل شما از ویروس می باشد ! بهتره ویندوز عوض کنید!

========================================

سوال : چگونه با گروپ پالسی نام کاربری که در ول کام اسکرین نشان داده میشه را حذف کنم (فقط از طریق گروپ پالسی باشه)

پاسخ : از لینک های زیر استفاده کن

http://www.winvistatips.com/change-local-admin-password-username-via-group-policy-t692397.html

http://support.microsoft.com/kb/816109

http://i.techrepublic.com.com/blogs/sept-2010-wstips-three-through-5-tip3-figb.jpg?tag=content;siu-container

=======================================

سوال : من عکسهامو از روی لپتابم ریختم رو سی دی بعدش از پیکچر و بعد از سطل آشغالم پاک کردم. ولی متاسفانه سی دی رو گم کردم . میخواستم بدونم امکانش هست از جای توی لپ تابم پیداشون کنم؟ همسرم هر چی تلاش کرد پیدا نکرد.

پاسخ : باید با برنامه های ریکاوری عکس تلاش کنید.

=======================================

سوال : یک فایل ورد رو با فایل دیگر با همان نام ریپلیس کردم.حالا به فایل قبلی بشدت نیاز ذارم چیکار کنم؟
پاسخ : هیچ کاری نمیشه کرد.

=======================================

سوال : دسترسی به حساب جیمیل ندارم تحت هیچ شرایطی
در ضمن در یکی از حساب های جمیلم پرمز ورودش را فراموش کردم و به اون هم نمیتونم دسترسی داشته باشم همه ی راه ها را هم امتحان کردم
راهی وجود دارد آیا؟

پاسخ : آخه نباید بگی شرایط را بگی ؟ چه راه هایی را امتحان کردی ؟ !؟!!!!

=======================================

سوال : می خواستم بدونم چه جوری میشه مشخصات كامپیوترم رو بدونم آیا نرم افزاری برای این كار هست ؟

پاسخ : بله برنامه SIW

=======================================

سوال : حجم هارد کامپیوتر من پر شده بود وفتی یکی از داریو های کامپیوتر رو disk cleanup گرفتم رنگ نوشته فایل هایی که تاریخ قدیمیتری داشت آبی شد 
چرا.........؟ راه درست شدن رنگ فونت فایل ها چیست..؟

پاسخ : رنگ فایل ها را در همان پنجره توضیح داده اون ها را بخون، چون داری اشتباه فکر می کنی !

=======================================

سوال : سلام من به لژ تابم رمز دادم الان یادمممم نیست باید چیکار کنم

پاسخ : می تونی با CD های Hiren برنامه Recover password رمز را پاک کنید !

=======================================

سوال : من یک مشکلی پیدا کردم در رابطه با سر هم کردن یک سری فایلهای جدا از هم.مثلا یک فیلم دانلود میکنم که سه بخشه.با برنامه hjsplit فایلها رو سر هم میکنم،دو تاش سر هم میشه اما سومی سر هم نمیشه.در نتیجه فیلم ناقص میمونه.تا حالا سر سه چهار تا فیلم همین جوری شده و منم حسابی حرص خوردم.میتونید لطف کنید به من بگید مشکل چیه؟ ممکنه مشکل از کانکشن باشه یا مربوط به هارد؟

پاسخ : من بیشتر احتمال می دم که مشکل از نوع پارتیشن می باشد ! باید پارتیشنی که در آن فایل ها را ایجاد می کنید از نوع NTFS باشه ، چون در پارتبشن های Fat32 حجم فایل بیشتر از 2g نمی تونه باشه و فیلم شما موقع سرهم کردن حجمش بیشتر میشه ! باید اون پارتیشن را از نوع NTFS فرمت کنید !

=======================================

سوال : پس از نصب بعضی بازی ها وقتی روی آیکون بازی کلیک میکنم سه گزینه می آد:کنسل-ایگنور-کانتنیو علتش چیه؟

پاسخ : نمی دونم ، کلا خیلی توکار بازی نیستم !

=======================================

سوال : بنده یك كامپیوتر دارم كه كمی قدیمی است و بعد از اینكه ویندوزش را عوض كردم تا ری استارت اول و دوم سالم است و بعد از ری استارت سوم دیگر بالا نمی آوردو در خواست نصب ویندوز را می دهد، این در حالی است كه هارد و دیگر قطعات قسمت بایاس را می شناسد.

پاسخ : ممکنه Partion Table شما به هم خورده باشه ! یک بار با برنامه های پارتیشن بندی Bootable درایو C را کلا پاک کنید و آن را Active کنید.

=======================================

سوال : وقتی لپ تاپموخاموش میکنم خلی طول میکشه که خاموش بشه. نمیدونم علتش چیه؟! اگه بتونید پاسخ : یک سری برنامه در حال اجرا دارید که باید اون ها را از رم خارج کنه برای همین طول میکشه ! با دستور Msconfig در Run در تب Starttup می تونید برنامه هایی که نیاز نیست را جلوی اجرای خودکارشون را بگیرید.

=======================================

سوال : سلام من از آی دی سی ال استفاده میکنم اما وقتی میخوام وصل بشم وصل نمیشه همه نوع ارور میده مثلا ارور 678 و... چکار کنم کمکم کنید

پاسخ : بهترین راه پشتیبانی خود ADSL است !

=======================================

سوال : میخواستم بپرسم كه چرا بعضی اوقات كپی پیست نمیشود ؟؟؟؟

پاسخ : توی چی ؟ کجا ؟ چه فایل هایی ؟ کدوم موقع ؟

=======================================

سوال : من اسپیکر هام به پشت کیس وصل هست اما صدانداره کارت صدا و...هم نصب شده
میشه کمکم کنید؟؟؟ خیلی حیاتیه  چه جوری باید وصل کنم؟

پاسخ : بسته به نوع اسپیکر داره که چند تیکه است ؟ مثلا اگر 5 تیکه باشه معمولا شما باید 3 سیم متصل کنید که Rear و Front و Center داره که با متصل کردن هرکدوم خودکار تنظیماتش باز میشه اما اگر نشد در Control Panel باید وجود داشته باشه !

=======================================

سوال : ویندوز کامپیوترم 7 است. ی فایل عکس داشتم که بر اثر دستکاری پسرعموم hidden شد. وقتی عکسهارو search می کنم، عکس ها رو می بینم. ولی به هیچ نحوی نمی توانم فایل رو برگردونم.. از چندتا سایت سوال کردم ولی راه حل هاشون به دردم نخورد. خیلی در کامپیوتر وارد نیستم. لطفا راه حل رو ساده بیان کنید

پاسخ : برنامه ی Total Commander را پیدا کنید و آن را باز کنید. ازو منوی Configuration>Option>Display اولین تیک Show Hidde File ... را بزنید. سپس فایل خودتون را پیدا کنید ! دقت کنید که در این برنامه فایلهای مخفی علامت تعجب دارند! و بعد روی فایل یک کلیک راست کنید و از منوی File>Change Attributes سه گزینه a,r,s,h را بدون علامت کنید و ok  کنید.

=======================================

سوال : وقتی سیستم را روشن می کنم ویندوزم بالا نمیاد ویک خط مانند (لاین)دایم می اید وویندوز را لود نمی کند.شنیده ام با فشردن دکمه ای می توان ویندوز را بالا اورد در ضمن مراحل زیر را چک کردم
1.ویندوز پاک نشده است
2. برق کاملی به هارد می رسد
به نظر من مشکل سخت افزاری است

پاسخ : **** پیش نیاز **** بخش ت

=======================================

سوال : من مدتی کیس کامپیوترم در انباری درون یک جعبه بود امروز به برق زدم دیدم سوت میکشه و بعد از 7-8 ثانیه خودش خاموش میشه کیس رو باز.. دیدم کولر شبکهای روی سی پی یو اصلی جدا شده کف کولر و روی سی پی یو هم خمیر سقید حرارتی داشت ..بستم سر جاش اما هنوز کیس روشن میکنم صدایی مثل آژیر میده 7-8 ثانیه ای هم خاموش میشه.لطفا بگو چطوری درستش کنم ؟

پاسخ : چک بکن ببین تمامی قطعات شما سرجاش نصب شده ! مثل رم و کارت گرافیک و CPU، احتمالا رم از جاش دراومده.

=======================================

سوال : یه مشکلی برای لپ تاپم بوجود اومده که هر کاری می کنم این مشکل برطرف نمیشه:
از طریق وایرلس ای دی اس ال به اینترنت وصل میشم اما ده مین نشده میپره بیرون (البته بعد از نصب ویندوز چون قبلش اصلا به اینترنت وصل نمیشد همه مواردشم اکی بود چون با پشتیبانی ای دی اس ال مربوطه چک کردم)
ویندوزم اکس پی هست . حتی دی ان اس هاشم ست کردم ، پراکسی هم تیک نداره و درایور ها هم نصبه
، سیستمم ویروسی نیست چون کل سیستمو فورمت کردم و انتی ویروس روش نصب کردم حالا دیگه نمیدونم

پاسخ : یک بار سعی کن با کابل شبکه وصلش بکنی و ببین بازم قطع می شی ! اگر شد مشکل از مودم شما است اما اگر نشد مشکل از کارت بی سیم یکی از دوطرفه که مشکل داره !

=======================================

سوال : من تازه ویندوز کامپیوترم را عوض کردم و از اون موقع تا حالا دکمه غاسلیپ کامپیوترم غیر فعال است چطوری مشه اونو فعال کرد؟

پاسخ : هیچ طور اون ربطی به ویندوز نداره باید کاربکنه !

=======================================

سوال : از کجا میشه فهمید که از اطلاعات فلش کپی گرفته شده یا نه؟

پاسخ : از هیچ راهی !

=======================================

سوال : ،مدتی است که وقتی کامپیوترم روshut down می کنم خاموش نمیشه و تو همون صفحه آبی رنگ که در حال خاموش شدنه باقی می مونه و خاموش نمیشه. 
ویندوزم هم7هستش

پاسخ : احتمالا یک برنامه ای نصب کردی که ویندوز نمی تونه اون را خارج بکنه، سعی کن برنامه های اضافه را حذف کنی!

=======================================

سوال : یک سیستم دارم که هر دی وی دی رایتری نصب می کنی بعد از مدتی کارکردن دیگر سی دی را نمی خواند (یعنی دیتا یش خراب می شود) و دیگر قابل تعمیر نیست ولی باز یک دی وی دی رایتر نو که می خریم کار می کند تا بعد از مدتی دیتایش خراب شود . به نظر شما ایراد از کجاست ؟ آیا از مادربورد است یا پاور یا ؟


پاسخ : احتمال خیلی زیاد از Power می باشد ! اما قبلش یک بار ویندوز عوض کن بعضی موارد ویندوز قاطی می کنه !

=======================================

سوال : چطور می تونم ادرس کسانی رو که قبلا بهشون ایمیل زدم رو از پیش فرض To پاک کنم؟ وقتی می خوام به کسی ایمیل بزنم تا اولین حرف ادرس گیرنده رو تایپ می کنم اسم دوستانی رو که قبلا براشون ایمیل زدم نشون میده

پاسخ : اول این که Cookie ها و History ها را باید پاک کنید و سپس آدرس اون طرف در Address Book ایمیل شما ذخیره نشده باشه!

=======================================

سوال : ببخشید من کامپیوترم خیلی ویروسی هست 
هر چی می دم انتی ویروس نود 32 اونو ویروس کشی کنه ویروس کشی نمیشه وقتی کارش تموم میشه دوباره که نگاه می کنم همونقدر ویروس تو سیستمم هست و در ضمن انتی ویروسمو هم هر روز دارم آپدیت می کنم تاریخ آپدیتش خیلی بروز هست فکر کنم مال هم امروز هست 
بعضی اوقات که ویروس کشی می کنم کارش که تموم میشه دو تا گزینه هست یکی delete و یکی clean البته فکر کنم مطمئن نیستم

پاسخ : Antivirus شما خراب داره کار میکنه از روش موجود در  **** پیش نیاز **** ویندوز عوض کن و ویروس کشی کن. و زمانی که اون دوتا گزینه را دیدی اول Clean را انتخاب کن اگه نتونست Delete را انتخاب کن.

=======================================

سوال : من وقتی که وارد یاهو می شم و رمز ایمیل وIDآن را وارد می کنم میگه اشتباهه.چند بار هم امتحان کردم ولی نشد

پاسخ : یا حتما اشتباه می زنی یا اینکه سرعت اینترنت شما خیلی کنده !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت را چگونه دیدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 143
  • بازدید کلی : 1,668
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    ابزار وبلاگ

    حدیث

    اوقات شرعی

    تماس با ما

    ابزار نظر سنجی

    ابزار امتیاز دهی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    مترجم وبلاگ و وبسایت به 36 زبان زنده دنیا

    قالبفا

    دریافت کد حدیث تصادفی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما:

    Powered by weblogi.ir


    ساعت فلش