loading...
وبلاگ آموزشی کلاس 124 حکمت
شهرام کلالی و سجاد تقوی بازدید : 27 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال : کامپیوتر من با اینکه سی پی یوش پایینه قبلا ویدیو هامو با سرعت معمولی تو فایل های دیگه یا فلش میریخت ولی الان سرعت انتقالش بیش از حد اومده پایین.
چیکار باید بکنم؟

پاسخ : دلایل زیادی می تونه داشته باشه ! اما روش زیر را امتحان کن ببین از چیه ! دوتا فلش از یک نوع و یک حجم به USB وصل کن و از داخل یکی از فلش ها کپی کن در داخل فلش دیگه ببین بازم کنده !؟ اگر نبود همین کار را با فلش و هارد دیسک بکن ! اگر سرعت انتقال توی فلش به فلش منطقی بود و در روش دوم کند بود ممکنه که هارد شما دچار مشکل شده باشه و نیاز به یک Scan disk,Fragmentaion داشته باشه !

=======================================

سوال : سیستمم رو میخوام چند وقتی بدم به یکی از آشنا ها که البته اون هم تمام ترفندهای کامپیوتر واینترنت رو میدونه من دلم نمیخواد اون بدونه من آدی دارم و چت کردم خیلی برام حیاتیه من میخوام بدونم اون میتونه بفهمه من با سیستمم آی دی آنلاین کردم یا میتونه چت هامو بخونه؟
اگر میتونه لطفا راهی رو جلوی پام بزارید که بتونم همه رو پاکنم
طوری که نتونه حتی با برنامه خاصی هم اینو بفهمه


پاسخ : کافیه شما برنامه Messenger را Uninstall کنید و سپس تمام History , Cookies ها را پاک کنید و در نهایت Disk Cleanup روی درایوی که ویندوز نصب کرده اید بزنید و در رجیستری هرچه گزینه مربوط به Messenger دارید پاک کنید.

=======================================

سوال : من هر وقت وینوز سون نصب میكنم بعد از اینكه سیستم رو خاموش یا ریستارت میكنم دیگه وقتی سیستمم بالا میاد ایكونهای دسكتاپم نمیاد و فقط عكس صفحه دسكتاپ میاد و سیستمم در حالت قفل قرا میگیره مگر اینكه چند بار خاموش روشن كنم برای همین مجبورم همیشه ویندوز xp نصب كنم

پاسخ : نمی دونم !!

=======================================

سوال : من یک ماه پیش دانلود منیجر رو دانلود کردم باهاشم کار کردم حالا بعد از یه مدت نمیشه باهاش کشر کرد یعنی نمیتونم عکسم دانلود کنم وقتی میخوام خودشو دوباره دانلود کنم نمیشه.یه صفحه کوچیک که سه تا نوار مستطیلی داره میاد بالا.چه کار کنم؟

پاسخ : برنامه را Uninstall کنید و نسخه جدیدتری از آن نصب کنید و به درستی آن را کرک کنید و بعد هرگز برنامه را Update نکنید و تغییر زبان ندهید !

=======================================

سوال : نمی تونم از فایل هام پرینت بگیرم !! لطفا کمکم کنید! باید صفحه های مهمی رو پرینت بگیرم ولی نمیشه!!! -توی word روی قسمتی که ایکون پرینتر هست نوشته no printer! درصورتی که پرینترم نصبه! یک بار پرینتر رو unistall کردم و دوباره نصب کردم اما بازم درست نشد! فهمیدم بااینکه میزنه install complete بازم نصب نشده چون:
که printer drive نصب نمیشه چون وقتی به قسمت printers & faxes میرم اثری از پرینترم نیست !!
وقتی هم که میزنم add a printer این پیغام رو میده: 
operation could not be completed, the printer spooler service is not running

پاسخ : به مسیر زیر برید : روی My computer کلیک راست کنید و وارد Manage>Services and applications>Services بشید و از لیست گزینه Print Spooler را پیدا کنید و آن را دستی Start کنید !

=======================================

سوال : چرا فایل تصویری دانلودشده که بالای 150-160 مگابایت حجم دارند رو وقتی با km یا VLC پلی می کنم بسیار کند میشه و در واقع اصلا پخش نمیشه؟ همیشه همینطور میشه ویندوزم زو عوض کردم پلیرهام رو آپدیت کردم اما فایده نداشت

پاسخ : بیشتر مشکل از فایل های تصویری است و ربطی به سیستم و برنامه نداره !

=======================================

سوال :  وی ال سی و کا ام نتونستم زیر نویس باز کنم چرا؟ همه کار کردم اون جوری که گفته بودی و چیز هایی که میدونستم رو انجام دادم و نتیجه نگرفتم. پخش کننده ای هست که فقط واسه بازکردن فیلم های زیرنویس دار باشده

پاسخ : بهترین ها همین دوتا برنامه هستند، ممکنه فایل زیرنویس شما استاندارد نباشه و یا در کنار فایل تصویری و هم نام با فایل تصویری نباشه !

=======================================

سوال : یه پوشه که حذف شده تو سطل بازیافت هم حذف شده چطوری اونو برگردونیم به شرط اون که نه از ریکاوری استفاده کنیم نه هیچ نرم افزار دیگه؟

پاسخ : تا اون جایی که من اطلاع دارم از هیچ راهی !

=======================================

سوال : بنده تغییر ویندوز دادم(xpبه7) ولی اسپیکر ها را نصب نشده نشان میدهد

پاسخ : باید درایور کارت صدا مخصوص ویندوز 7 را پیدا کنی و نصب کنی !

=======================================

سوال : من هر تازگیا با pc بازی که میکنم لک میزنه.مثلا قبلا که gta بازی میکردم لک نمیزد ولی الان لک میزنه؟؟ چرا؟ نه ویندوز مشکل داره و نه کامپیوتر ویروس داره نه مشکل سخت افزاری دارم ؟؟ چرا لک میزنه.انگار بازی تیک داره هی تیک میزنه

پاسخ : ابتدا ویندوز را عوض کن بعد از آخرین نسخه Directx و Driver کارت گرافیک استفاده کن بازم اگر مشکل داری ممکنه هارد شما مشکل پیدا کرده باشه !

=======================================

سوال : من وقتی رو یه سری فایل یا فولدر کلیک میکنم برنامه اکسپلورر ویندوز ارور میده بسته میشه و دوباره باز میشه. درحالی که از cmd یا آدرس بار میرم تو فولدر این اتفاق نمیوفته مشکلش چیه؟

پاسخ : ویروس !

=======================================

سوال : برای نود 32 رمز گذاشتم فرامش کردم حالا میواهم ابدیت کنم یا حذفش کنم پسورد میخواد

پاسخ : یه روشی هست که برای کاربرانی استفاده میشه که لایسنس اصلی خریداری کرده باشن !

http://superuser.com/questions/178982/eset-nod32-4-0-lost-settings-password

=======================================

سوال : من یه سی دی صوتی دارم که می خوام کپیش کنم رو کامپیوتر. اما نمیشه. البته کپی میشه ولی اجرا نمیشه. هر فایلی 1kb بیشتر حجم نداره و نمیدونم چیکار کنم

پاسخ : باید با برنامه های تبدیل Wave to MP3 آن ها را به MP3 تبدیل کنید و روی سیستم ذخیره کنید !

=======================================

سوال : وب من یه مشکلی داره وقتی پست جدید وارد می کنم،خود به خود مطالب قبلی پاک میشن.

پاسخ : من وبلاگ شما را دیدم مشکلی نداشت ! اما برای محکم کاری وارد تنظیمات وبلاگ بشید و مقدار تعداد "پستها در صفحه نخست" برابر با مثلا 9 بذارید.

=======================================

سوال : تو محل کارم چند تا کامپیوتر داریم که با هم شبکه شدن و توسط یک سیستم دیگه کنترل میشن پورت usb همه کامپوترها رو با آنتی ویروس کسپر اسکی بستن می خواست ببینم راهی برای وصل کردن فلش به سیستم ها وجود داره یا خیر

پاسخ : وقتی که بسته شدن نه دیگه داهی نیست !

=======================================

سوال : میخوام ویندوز کامپیوترمو عوض کنم ولی سی دی مادربرد ندارم چی کار باید بکنم؟

پاسخ : باید از سایت سازنده مادربرد درایور هاشو دانلود کنی !**** پیش نیاز **** بخش ج- دانلود درایور

=======================================

سوال : من لپ تاپ سونی وایو دارم ویندوزش ویستا بود. بعد از چند سال روش ویندوز سون نصب کردم حالا وبکم کار نمیکنه! میخواستم راهنماییم کنید. درایورهای جدید هم از اینترنت گرفتم روش نصب کردم اما فایده نداشته

پاسخ : به غیر از درایور معمولا یک نرم افزار هم باید داشته باشه، ممکنه سونی اون برنامه را برای ویندوز ۷ نذاشته باشه !

=======================================

سوال : چه جوری میشه اطلاعات یک فلش را پاک کرد که به هیچ عنوان حتی با ریکاوری هم نشه اطلاعات رو برگردوند.کلا پاک شه

پاسخ : شرکت هایی مثل Acronis,Paragon و ... برنامه ای ساخته اند به نام Wipe که با اون باید هارد یا فلش را فرمت یا پاک سازی کنید. به غیر از این دو شرکت برنامه های زیاد دیگری شبهشون وجود داره !

=======================================

سوال : من تو یاهو مسنجر خودم برروی ای دی دوستم کلیک کردم وصفحه چت باز شد نمیدونم چی شد رفتم تو ویدید کل بر روی ان کلیک کردم برای چند ثانیه ای تصویرم روی صفحه قرار گرفت دوستم انلاین نبود ایا ممکن است که بعد از اینکه انلاین شدو صفحه چت باز کرد تصویر من مشاهده کنه

پاسخ : خیر اگر طرف مقابل آنلاین نباشه نمی بینه !

=======================================

سوال : اطلاعاتی در مورد رفرنس واینکه به وسیله اون چطوری میشه چیزایی که تو ورد هستو به عکس تبدیل کرد؟

پاسخ : در مورد Refrence چیزی نمی دونم اما برای تبدیل فایلهای ورد به عکس برنامه های جانی خیلی زیاد هست که کافیه یه جستجو بکنی !

=======================================

سوال : سوالم اینه که من از تلویزیون فیلم ضبط کردم بعد الان می خوام تو کامپیوتر ببینمش ولی نمی دونم چه طوری ؟؟ وقتی روی فلشم کلیک می کنم این نوشته رو می یاره The Disk In Drive Is Not Formatted. Do You Want To Format Now ?
اگه بزنم Yes فرمتش می کنه و هم ی چیزهای ضبط شده م رو حذف می کنه
باید چی کار کنم ؟؟

پاسخ : دو تا دلیل وجود داره ! اول ممکنه فلش شما و سیستم شما ویروسی بوده باشه ! و دوم این که احتمال زیاد تلویزون پارتیشن فلش را تغییر داده و ویندوز نمی تونه اون را بخونه کاریش نمی شه کرد فلش را در ویندوز با فرمت Fat یا Fat32 فرمت کن که توی تلویزیون هم بخونه و تغییرش نده !

=======================================

سوال : من Photoshop نصب کردم ن به اینترنت وصل بودم .نرم افزارو کامل نصب کردم اما به محض اجرا کردنش یه پیغام experssin ...faild درست یادم نیست پیغامشو .اینو میده و نرم افزار بسته میشه .می تونم ریجستری رو پاک کنم؟ -چندبارفتوشاپو پاک کردم دوباره نصب کردم فایده نداشت

پاسخ : احتمال زیاد یکی از فایل های برنامه ناقص نصب شده ! نسخه برنامه را عوض کن یا از یه CD دیگه نصب کن بهتره از نسخه  CS3 ME استفاده کنی.

=======================================

سوال : من اگه بخوام کد قالب بلاگر رو به کدقالب بلاگ فا تبدیل کنم باید چی کار کنم

پاسخ : تابحال از این کارا نکردم ! شرمنده

=======================================

سوال : من نود 32 رو روی ویندوز 7 نصب کردم و برای کرک کردنش باید سیف مود میشدم..تو سیف مود نود رو باز نکرد و منم حذفش کردم..الن سیستم فقط با سیف مود بالا میاد..اگه ممکنه راهنمایی کنید که این مشکل رو حل کنم و سیستم از سیف مود خارج شه


پاسخ : راستش کرک هایی که برای nod32 وجود دارن معمولا ویروسی هستند و مشکل دارن! ویندوز را مجدد نصب کن و Antivirus را به صورت Offline به روز بکن در بخش    توضیح دادم.

=======================================

سوال : من یک لپ تاپ sony دارم که اسم گرافیکم nvidia geforce gt 230m gpu است .
من وقتی گرافیکم را آپدیت می کنم و بعد ریستارت می کنم صفحه آبی می شود بعد روشن می شود بعد دوباره همین طوری روشن خاموش می شود

پاسخ : از چه طریقی به روز می کنی ؟ آخرین نسخه را باید ببنی توی سایت nvidia چی هست بعد توی سایت های دانلود ایرانی همون نسخه را نصب کن! الان ببین با روشی که در قسمت      گفتم ویندوز بالا میاد بعد درایور را تغییر بده !

=======================================

سوال : من همیشه فوتبال بازی میکنم ویدوزم رو عوض کردم بعد که فوتبال رو نصبش کردم 
دسته کامپیوتر که وصل میکنم نمیاد باید سی دی اش رو نصب کنم ولی من سی دیش رو گم کردم دسته من مارک ویرا است باید چیکار کنم حالا

پاسخ :

=======================================

سوال : چطوری باید برای فلاش یا هارد اکسترنال رمزگذاری کنم ؟


پاسخ : اگر از ویندوز 7 استفاده می کنی از BitLocker استفاده بکن و درغیر این صورت توصیه می کنم رمز نذاری وگرنه از برنامه هایی مثل Folder Lock یا Folder Gaurd استفاده بکن !

=======================================

سوال : ممنونم واقعا با خوندن جواب های شما مشکل من بر طرف شد مرسی

پاسخ : خواهش می کنم! هرچند وقت نمی کنم و  دیر به دیر جواب می دم اما  خوشحال میشم که مشکلات شما برطرف میشه !

=======================================

سوال : من یک فولدر روی صفحه خود داشتم می خواستم ویندوز عوض کنم برای همین اون رو تو یک پارتیشن ریختم وقتی ویندوز رو عوض کردم هیچ کدوم از اون اطلاعات باز نمی شه چی کار کنم لطفا اون فایل خیلی برام مهمه

پاسخ : معنی باز شدن چیه ؟ یعنی فایل ها را می بینی و دسترسی داری اما نمی تونی بازشون کنی ؟ فایل ها با چه برنامه ای درست شده بودند ؟ باید برنامه را بعد از نصب ویندور مجدد نصب کنید !

=======================================

سوال : ِسلام توی کامپیوترم سایت وگلستان ویاهوبازنمیشه ویندوزXPاست بااینکه وقتی ویندوز ویستا نصب کرده بودم این سایت هابازمیشدن مشکلش چیه؟

پاسخ : با برنامه ی Firefox امتحان بکن و تنظیمات Internet Explorer را از منوی Tools>Intenet Option>Advanced با دکمه Reset به حالت کارخانه برگردون و History,Cookies ها را هم پاک کن بعد برنامه را ببند دوباره باز کن باید درست شده باشه !

=======================================

سوال : من مدتی هست که هیچ فایلی رو نمیتونم به مموری گوشییم انتقال بدم وسطش ارور میده و لغو میشه میشه بگید مشکلش چیه؟

پاسخ : معمولا از ویروسه ! البته به نوع گوشی و نوع ارتباط و نوع سیستم عامل گوشی ربط داره !

=======================================

سوال : کامپیوتر من اچ پی است و وقتی این لب تاب رو خریدم لینوکس روش نصب بود ! توش ویندوز سون ریختم . در حال حاضر رم لب تاب 4 گیگ است ولی وقتی روی مای کامپیوتر کلیک راست می کنم و پروپرتیس رو نگاه می کنم ، زده که از 4 گیگ رم فقط از 2 گیگ می تونم استفاده کنم! مشکلش چیه؟

پاسخ : ببینید برای سیستم هایی که بالای Ram 3G باید ویندوز و یا سیستم عامل 64بیتی نصب کنید تا بتواند از تمام حافظه ram استفاده کند و برای 3g کمتر می توانید از 32 بیتی یا x86 استفاده کنید.اگر مثلا سیستمی دارید که ram آن 8 یا 4 گیگ می باشد و سیستم عامل شما 32بیتی است ! سیستم عامل شما از 3گیگ آن بیشتر نمی تواند استفاده کند ! حال شما 4گیگ دارید و 2 گیگ شناسایی می کند احتمالا یک گیگ از حافظه شما مشکل داره !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت را چگونه دیدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 1,625
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    ابزار وبلاگ

    حدیث

    اوقات شرعی

    تماس با ما

    ابزار نظر سنجی

    ابزار امتیاز دهی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    مترجم وبلاگ و وبسایت به 36 زبان زنده دنیا

    قالبفا

    دریافت کد حدیث تصادفی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما:

    Powered by weblogi.ir


    ساعت فلش