loading...
وبلاگ آموزشی کلاس 124 حکمت
شهرام کلالی و سجاد تقوی بازدید : 26 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال : من ای پج را که باز می کنم فقط سمت چپ را می بینم سمت راست پیج رو نمی تونم ببینم

پاسخ : ممکنه صفحه شما Zoom شده باشه و در IE با دو کلید Ctrl+0 به حالت استاندارد برمی گردد.

=======================================

سوال :ویندوز من سونه 64 بیتیه دیروز که داشتم برنامه nero رو نصب می کردم بعد نصب دیدم که تمام درایور های ویندوز ناپدید شده!!حالا هم می خوام برگردونمشون نمی شه.البته من از یه سایت برنامه ای رو پیدا کردم  که درست میشه اما مشکل من در این جا اینه که آنتی ویروسم اونو تروجان فرض می کنه (kaspersky6 ).حالا می خوام آنتی ویروس رو غیر فعال کنم اما آنتی ویروس confirm password می خواد که من از کجا بیارم؟

پاسخ : خوب برای Antivirus رمز گذاشته شده و تا نداشته باشین کاریش نمی تونید بکنید ! اما بهتره دDriver های ویندوز را دوباره نصب کنید تا این یک تروجان را اجرا کنید.

=======================================

سوال : من یک کامپیوتر دارم که تازه خریدم و هر چه که برنامه یا بازی رو کامپیوتر نصب می کنم بعد از ریستارت کامپیوتر همه حذف میشن مشکل از چیست

پاسخ : احتمالا روی سیستم شما برنامه ای به نام Deep Freez نصبه و این برنامه اجازه نصب همیشگی برنامه ها را نمی دهد.

=======================================

سوال : من همیشه با کامپیوترهای خراب سر وکله میزنم وتا جایی که بتونم عیب یابی میکنم ولی اگر نتونم تا زمانی که راه حل پیدا کنم سردردم ، من الان چند تا فایل صوتی از طریق گوشی داخل یکی از پوشه های سیستم کامپیوترم ریختم ، منتها داخل گوشی فایل ها اجرا میشه  ولی داخل سیستم اجرا نمیشه و پیغام زیر رو میده ممنونم اگر کمکم کنید تمام فایها رو اجرا میکنه ولی این فایلهای صوتی که مکالمات زبان خارجی است رو اجرا نمیکنه.

پاسخ : ممکنه پخش کننده آن را روی ویندوز نداشته باشید با VLC یا Winamp یا KM-Player امتحان کردید  ؟

=======================================

سوال : من یک فایل ویدویی داشتم که اشتباهی خذفش کردم وهرچی با برنامه ریکاوری هم تلاش کردم بر نگشت ؟

سوال دوم اینه که پسوردفایل WINRARرا فراموش کردم وهرچی با برنامه بازیابی پسورد های فراموش شده جستجو کردم پیدا نشد

 

پاسخ : برای مشکل اول هارد ببر بیرون بده برات Recovery کنند و برای مشکل دوم کلا بیخیال بشو !

=======================================

سوال : وقتی تو گوگل سرچ می کنیم چیکار میشه کرد تا عباراتی که سرچ کردیم قرمز بشه و بفهمیم اون رو بازکردیدم و دیدیم
من هرچی سرچ می کنم صفحه ای که باز می شه همه عبارات آبی هی باید رو هر آدرسی کلیک کنم تا بفهمم دیدمش یا نه
مثلا در این تصویر نمایش پرسش و پاسخ رو دیدم اما ازون که بیرون لومدم معلوم نبود خوندم یا نه نمی دونم متوجه شدین یا نه


پاسخ : وارد Intenet Explorer بشید بعد در منوی Tools>Intenet Option روی دکمه Setting از قسمت Browsing History کلیک کنید تنظیم را روی Automaticaly بذارید باید درست بشه !

=======================================

سوال :1- به علت مشکلاتی هم در درایو سی وهم در درایو دی نرم افزار ویندوزایکس پی سیو شده است.هرقدرتلاش می کنم که ویندوز درایو سی را که ناقص است وحاوی فلش پلیراست حذف کنم تا گنجایش هاردم بیشتر شود موفق نمی شوم.حتی فرمت هم کردم جواب نداد. موفق به فرمت کردن چه در محیط سیف چه در محیط ویندوز نشدم.پس از مدتی فرمت کردن پیغام می دهد که قادر به فرمت کردن نیست.چکارکنم؟
2- چگونه می توان کیفیت وشدت صدارا در کامپیوتر خیلی بالاتر برد بدون تعویض کارت صدا؟واین که بعضا این پیغام در مانیتورم ظاهر می شود که یکی از آدیو ها پلاک(نصب)نشده است.ومی نویسد که شما فقط یک دیوایس را در آدیو جک نصب کرده اید.یک جک نصب نیست.منظورش چیست وچکارباید کرد؟من هم مجددا سی دی صدا را نصب می کنم .ولی بعداز مدتی بازهم همان پیغام ظاهر می شودواین که صدای  کامپیوتر(مانیتور)کم وزیاد می شود.بدون آن که تغییر داده باشم.به هرصورت می خواهم کیفیت صدای کامپیوترم در حد استریووخیلی بیشتر شود. باشد.آن هم توسط هدفون فقط شنیده شودنه اسپیکر؟چه کار باید کرد؟هدفون را تغییر دهم یا دستورات وبرنامه های خاصی را باید وارد کنم.
لطفا به کلیه سئوالات فوق به شکل بسیار آسان ومرحله به مرحله با ذکر جزئیات پاسخ دهید.

پاسخ :

1- خوب توی سوالات قبلی هم جواب داردم ! از داخل ویندوز نمی توانید درایو c را فرمت کنید چون هم فایل های ویندوز در آن جا قرار دارند و هم فایل های بوت سیستم عامل ها ! شما باید یک بار ویندوز را روی c نصب کنید و در مراحل نصب مجدد ویندوز می توانید آن را فرمت کنید.

2- برای بالا بردن کیفیت صدا در اصل شما نباید کاری کنید مثلا یک آهنگ را شما می توانید معمولا با 3 کیفیت و با سه حجم مختلف دانلود کنید مثلا 64 یا 128 یا 320 فکر کنم خوب کیفیت بیشتر حجم بیشتر و این ها را همان سازنده آهنگ در هنگام ضبط تهیه می کند ! اما راه حل هایی برای زیاد کردن صدا ها وجود دارد که باید با برنامه هایی مثل Sounf Frog یا  Adobe Adution یا Nero Wave Editor فایل صدا را باز کنید و  فیلترهایی برای این کار دارند که روی فایل اعمال کنید و فایل را مجدد ذخیره نمایید. هرچند توان وات هدفن یا اسپیکر در کیفیت صدا تاثیر زیادی نیز دارد.

اون پیغام هم ربطی به درایور کارت صدا نداره، ببنید مثلا زمانی که تنظیمات کارت صدا را روی 5.1 می گذارید می بایست حداقل 3 فیش به کارت صدا نصب کنید ! احتمالا شما همچین تنظیمی کردید و یک فیش کمتر نصب کردی. منظور این که تنظیم کارت صدای شما با اسپیکر شما هم خوانی ندارد اگر هدفون است باید یک فیش وصل باشد و تنظیم روی هدفن استریو باشد و الی .... .

=======================================

سوال : من یه فلش مموری دارم كه فایل سیستمش  تبدیل به راو شده خواستم كمكم كنین كه چطور فایل سیستمش رو درست كنم

پاسخ : من نفهمیدم چی شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!

=======================================

سوال : چند روز پیش اینترنت اکسپلوررم خطای رانتایم داد و دیگه باز نشد الان اینترنت اکسپلورر 8دانلود و نصب کردم اما یه چیزایی در مورد add- on میگه سایتی که مطمئن هستم مشکلی نداره و قبلا میرفتم را باز نمیکنه چیکار کنم؟

پاسخ : این اطمینان را چه طور دارید ؟ آدرس سایت را می گفتید !! ممکنه تاریخ سیستم شما به میلادی درست نباشه چکش بکن!

=======================================

سوال :من یه مدت انتی ویروسم مشکل داشت و به خاطر همین کامپیوترم ویروسی شد
اولش فقط ری استارت میشد بعد یه روز خاموشش کردم به کارهای دیگه برسم
دیگه ویندوزم بالا نیومد تا پیام خوش امد گویی میرفت و باز ری استارت
میشد دادمش برنامه ریزی کردن درست شد ولی یه سری از فایل ها و برنامه ها رو
از سری قبل که میخواستمشون ریخته بودم روی فلش که دوباره بریزم روی
کامپیوتر وقتی هم میخواستم بریزم با انتی ویروس اسکن کردم و هیچ مشکلی
نداشت بعد ریختم رو کامپیوتر ولی بعد چند روز انتی ویروسم هشدار داد که
یه تروجان پیدا کرده رفتم دیدم مال یکی از اون فایلها ی روی فلش بود
تا دو روز قبل که دوباره الکی ری استارت شد
میخوام بدونم نمیشه کاری کرد که دوباره مجبور نشم بدم ش واسه برنامه ریزی؟
یکی بهم کن که درایوی که ویروس توش بوده که میشه درایو c رو فرمت کنم که
درایو ویندوزه اگه اینکار رو بکنم و ویندوز رو دوباره نصب کنم فایلهایی
که توی درایوهای دیگه هست از بین نمیره ؟و ویروس به طور کامل از بین میره
یا درایو های دیگه هم باید فرمت شه؟
انتی ویروسم کسپر اسکی و اپدیت شده بود با این حال چرا وقتی فلش رو اسکن
کردم نتونست فایل رو شناسایی کنه؟

پاسخ : برای نصب ویندوز از این صفحه **** پیش نیاز **** استفاده کن ! بعد اگر در فقط درایو C را فرمت کنی بقیه درایو ها مشکلی پیدا نمی کنن !پیدا نکردن ویروس هم ممکنه که اون موقع Antivirus به روز رسانی مربوط به اون ویروس را نگرفته باشه ! بعدا که گرفته تازه پیداش کرده ! توصیه می کنم از Nod32 استفاده کنید.

=======================================


سوال: من چه جوری میتونم از کامپیوترم بعنوان یک تلفن ثابت استفاده کنم؟یعنی بتونم با کامپیوتر جواب تلفن رو بدم.

پاسخ : باید یک مودم Dialup بخرید و نصب کنید بعد نیاز به یک هدفون با میکروفن دارید که به پشت مودم باید وصل بشن ! بعد نیاز به یک برنامه تلفن دارید که توی اینترنت فراوان وجود دارن همین !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت را چگونه دیدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 148
  • بازدید کلی : 1,673
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    ابزار وبلاگ

    حدیث

    اوقات شرعی

    تماس با ما

    ابزار نظر سنجی

    ابزار امتیاز دهی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    مترجم وبلاگ و وبسایت به 36 زبان زنده دنیا

    قالبفا

    دریافت کد حدیث تصادفی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما:

    Powered by weblogi.ir


    ساعت فلش