loading...
وبلاگ آموزشی کلاس 124 حکمت
شهرام کلالی و سجاد تقوی بازدید : 18 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال : لپ تاپم دل وسترو1220 است از وقتی که ویندوزم را عوش کرده ام دیگر بلوتوثم کار نمیکنه و حتی روشن نمیشه و اصلا توی سیستمم پیداش نمیکنه چیکار کنم؟

پاسخ : Driver مربوط بهش را نصب نکردی !

=======================================

سوال : من آنتی ویروس نود 32 ورژن 5 رو روسیستمم نصب کردم آپدیتشم کردم اما هررب ساعت یه بار یا بعد از اینکه سیستمم رستارت میشه بازم آپدیت میخواد..به نظر شما باید چکارکنم که دیگه آپدیت نخواد؟

پاسخ : به نظر من اگر دوهفته یک بار هم به روز بکنی مسئله ای نداره !

=======================================

سوال : چند وقتیه هر چی فلاشم رو به کامپیوتر میزنم فلاش به هیچجوری باز نمیشه اما تو کامپیوتر دوستم باز شد فقط تو کامپیوتر خوم این طوره

پاسخ : احتمال زیاد ویروس!

=======================================

سوال : رم و گرافیك من پایین هستش 256 رم و گرافیك 128 خوب حالا من كه میخوام ویندوز 7 روش نصب كنم اِرور میاد و من رفتم و از چند نفر پرسیدم گفتن یه راه داره !
حالا میشه بدونم چكار میتونم بكنم تا از این قسمت اِرور نجات پیدا كنم

پاسخ : گرافیکت که مهم نیست اما رم مهمه ! چه خطایی داده ؟ فکر نمی کنم بتونی نصب کنی ! نصب هم بکنی کاری باهاش نمی تونی انجام بدی !

=======================================

سوال : میگم چرا وقتی که کامپیوترم داره فیلم دانلود میکنه با اینترنت دانلودمنیجر وقتی که برای یک مدت طولانی مثلا 7 ساعت, کامپوترخود به خود استند بای میشه چکار کنم اینطوری نشه

پاسخ : از کنترل پنل وارد Power Option بشو و از Preferred Plans  گزینه ای که انتخاب شده را روی Change plan setting  بزن و مقدار Put the computer to sleep  را روی Never  بذار !

=======================================

سوال : چرا موقع ورود به بعضی سایت ها با error SSL برخورد میکنم؟؟؟
معنیش چیه؟؟؟؟

پاسخ : SSL یک اعتبار نامه اینترنتی است که شما را از اصل بودن صفحه ای که مشاهده می کنید مطمئن می کنه ! مثلا صفحه های بانک ها یا ورودی ایمیل ها ! اگر با پیغام خطای SSL مواجه شدید باید به اصل بودن صفحه شک کنید ! البته تاریخ سیستم شما نیز باید به روز و میلادی باشد.

=======================================

سوال : مودم وایرلس گذاشتم الان چطور میتونم ببینم چند نفر دارن از اینترنتم استفاده میکنند ( همسایه ها و غیره)
کد گذاشتم ولی میخوام بدونم دقیقا کجا میشه فهمید چند یوزر در حال استفاده هستند؟

پاسخ : هر مودم تنظیماتش فرق داره اما به صورت کلی در محلی به نام Status نشون میده که چند کامپیوتر به وایرلس شما متصل هستند!

=======================================

سوال :دو تا كامپیوتر شبكه كردیم با كابل یكی xp و دیگری سون البته با آموزش كه داشتم ولی شبكه نمی شن كنار آیكن اینترنت سون علامت تعجب میاد نمی دونم باید چه كنم؟
تو كافی نت یه پوشه به اشتراك گذاشتیم تو سیستم اصلی به از عوض كردن آنتی ویروس كه اواست هم هست باید آواست غیر فعال كردن مگر نه اجازه استفاده از پوشه را نمی ده اینم حل كنی عالیه؟


پاسخ : برای ارتباط ویندوز 7 با XP باید کدینگ ویندوز 7 را عوض کنی ! وارد منوی کنترل پنل بشو بعد در قسمت Network Sharing center وارد گزینه Advandec Sharing setting  بشو و در هر سه پروفایل موجود مقدار File Sharing Connection را روی دومی بذار.

برای مشکل دوم هم باید Firewall آنتی ویروس را غیرفعال بکنی یا آن را تنظیمش کنی!

=======================================

سوال : برادر من واسع چک کردن هارد کامپیوتر برای بر طرف کردن بد سکتور نرم افزار HDD.Regenerator.v2011 رو دانلود کردم بعد از نصب نرمافزار درخواست کپی کردن فایل بوت روی فلش رو از من کرد تا سیستم رو از روی فلش بوت کنم من قبول کردم و نرم افزار حجم فلش من رو از 7.8 گیگ به 1.9 تعغیر داد حالا فلش رو هم فرمت کردم اما هر کاری می کنم دوباره مثل قبل 7.8 گیگ نمیشه کماکان 5.8 گیگ اون در حالت unallocated و در قسمت پارتیشن بندی که میرم این 5.8 گیگ که حالت unallocated هست روش کلیک می کنم که new partition رو انجام بدم می بینم این گزینه غیر فعاله و فقط گزینه پروپرتیز کار می کنه که از طریق اون هم نتونستم کاری بکنم به هر دری زدم درست نمیشه اگه ممکن هست راهنمایی کنید ممنونم

پاسخ : برنامه Paragon hard disk manager را نصب کن شاید بتونی باهاش درستش کنی !

=======================================

سوال : یه windows xpدارم وقتی بالا مییاد رنگهاش به هم ریخته در قسمت display properties - color quality 4 bit شده 64bit میکنم دباره 4 bit میشه مشکل چیه؟

پاسخ : درایور کارت گرافیک را دوباره نصب کن

=======================================

سوال : ویندوز سرور2003 بعد از بوت شدن صفحه منیج یور سرور هنگ کرده بطور سفید رنگ ظاهر شده و اکثر سرویس ها رو از کار می اندازه. مثل پرینت سرور


پاسخ : نمی دونم اگر از ویروس نباشه ندیدم خود به خود اینطرو بشه.

=======================================

سوال : سلام بلوتوث لب تاب فعال شده ولی هیچ بلوتوثس رو پیدا نمیکنه و برعکسش.
مدل ASUS K43SJ

پاسخ : توی تنظیماتش باید گزینه ای که باعث نمایش برای دیگران میشه را فعال  کنید.

=======================================

سوال : من لپ تاپم وایوست و می خوام ویندوزشو عوض کنم ولی اصلاً سی دی درایورم سی دی رو شناسایی نمیکنه و سیستمم با هیچ سی دی ای بوت نمیشه
مشکل از چیه؟
چکار کنم؟

پاسخ : می تونی از طریق Flash USB ویندوز نصب کنید یا از یک External Drive استفاده کنید **** پیش نیاز ****

=======================================

سوال : من یک لپ تاپdell 5110دارم64بیتی هست همیشه بازی های اورجینال2012مثل run&maxpayne3رواجرانمیکنه یک ارورمیدهc:windows.system32.igd10umd32.dll.is either.لطفاکمک کنیدتابازیهای2012رواجراکنم گرافیکشم آپدیت کردم فقط pes12درست شدبقیه هیچ باتشکر

پاسخ : ابتدا باید DirectX , OpenGL , VGA Driver شما به روز باشه و ویندوز شما نسخه SP1 باشه ! در غیر این صورت مشکل از کرک بازی است.

=======================================

سوال : من دو تا سوال دارم:
من یک مینی لپ تاپ حدود دو هفته پیش خریدم.می خواستم بدونم که هر چند وقت باید ویندوز رو آپدیت کنم.ویندوزم هم سون هست.
سوال دوم:من وقتی یه فلش به مینی لپ تاپم وصل می کنم یک هارد دیسک جداگانه به نام local disk Q درست می شه،وقتی روش کلیک می کنم میگه drive not accessable وقتی کامپیوتر ریاستارت بشه یا دوباره خاموش و روشن بشه اون هارد دیسک نیستش ولی وقتی دوباره فلش می زنم همون هارددیسک میادش. مارک مینی لب تاپم هم msi هست.ممکنه worm گرفته باشه؟

پاسخ : سوال اول : معمولا ماهی یک بار کافیه.

سوال دوم : احتمال ویروس خیلی زیاده !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت را چگونه دیدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 1,638
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    ابزار وبلاگ

    حدیث

    اوقات شرعی

    تماس با ما

    ابزار نظر سنجی

    ابزار امتیاز دهی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    مترجم وبلاگ و وبسایت به 36 زبان زنده دنیا

    قالبفا

    دریافت کد حدیث تصادفی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما:

    Powered by weblogi.ir


    ساعت فلش