loading...
وبلاگ آموزشی کلاس 124 حکمت
شهرام کلالی و سجاد تقوی بازدید : 20 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال : من وقتی میخوام به انترنت با استفاده از وایمکس یوسبی متصل بشم با لب تاب وصل میشه ولی وقتی تو کامپیوترم میخوام متصل بشم نمیشه حتا تا 80.90 خط میده ولی وصل نمیشه

پاسخ : بهتره از خود پشتیبانش سوال کنید.

=======================================

سوال : من از ف.@ی.#ل$.ت@.ر#.$ش.$ك#.ن java استفاده میكنم.
در بعضی از كامپیوترها پنجره اصلی برنامه اتومات باز میشود ولی در برخی نه.
چطور میشود پنجره اصلی رو باز كرد؟

پاسخ : فکر می کنم در کامپیوتر هایی که مشکل داری روی آن ها برنامه Java را نصب نداری !

=======================================

سوال : در محیط اکسل چطور میتونیم یک ردیف را بدون کپی و paste کردن برای بقیه صفحات هم تعریف کنیم؟ یعنی ردیف مورد نظر را بصورت پیش فرض تعریف کنیم که برای پرینت گرفتن دیگه لازم نباشه اون ردیف خاص را برای صفحات بعدی کپی و paste کنیم؟

پاسخ : فکر می کنم باید از کدنویسی استفاده بکنی!

=======================================

سوال : من ویندوزم سون هست میخاستم ویندوزم را عوض کنم سی دی را گذاشتم بعد که میگه press any key هرچی دکمه میزنم تو سیدی نمیره و میره تو ویندوز قبلا هم ویندوز را عوض کرده بودم اینجوری نبود سی دی هم سالمه تو یه سیستمه دیگه امتحانش کردم

پاسخ : احتمالا کیبرد شما در اون لحظه شناسایی نشده با یک کیبرد دیگه امتحان کن.

=======================================

سوال : من وقتی یک پوشه رو باز می کنم یا اروری تو کامپیوتر میاد برای حدود نیم ثانیه تمام رنگ های صفحه نمایش معکوس میشه!تو رو خدا بگین مشکل چیه؟

پاسخ : نمی دونم ممکنه از Driver کارت گرافیک باشه به روزش کنی درست بشه !

=======================================

سوال : ببینید نمی خوام جواب ایمیل ایکس رو بدم. یکی داره با آدرس ایگرگ ایمیل می زنه از کجا می تونم بفهمم همون ایکسه که اسم ایمیلش رو عوض کرده یا با ی ایمیل جدیدی که ساخته داره ایمیل می زنه؟ اصلا راهی برای تشخیص این موضوع هست؟

پاسخ : فکر نمی کنم راه دقیق و مطمئنی وجود داشته باشه.

=======================================

سوال : چگونه میشود ازگوشی به عنوان وب کن کامپیوتراستفاده کرد

پاسخ : یکی دو تا برنامه توی سایت های دانلود مربوط به موبایل ها دیده بودم که برنامه را روی گوشی و سیستم نصب می کردی و گوشی را معمولا با USB متصل می کردی از این به بعد گوشید یک وب کم بود.

=======================================

سوال : وقتی ایمیلمو باز میکنم اون اسلاید تصاویر را نشون نمیده روشون یه علامت سنجاق میاد قبلا این مشکل نبود لطفا راهنماییم کنید خیلی برام مشکل ایجاد کرده.
برای دیدن تصاویر باید دانلودشون کنم این خیلی سخته اسلاید شو داشت که کار نمیکنه

پاسخ : احتمالا سرعت اینترنت شما پایینه و ایمیل شما در حالت Low Speed یا Standard باز میشه ! یک بار History و Cookies ها را پاک کن دوباره وارد بشو.

=======================================

سوال : مدیه که بعضی سایتها یا برام باز نمیشه یا نصفه نیمه باز میشه مثل یاهو یا سایت دانشگاه!!

پاسخ : با Firefox امتحان بکن.

=======================================

سوال : چرا وقتی کامپیوتر را روشن میکنم باید دکمه F1 را بزنم؟ و چه جوری آن را بردارم تا دیگه احتیاجی به زدن F1 نباشه و کامپیوتر روشن بشه.

پاسخ : زمانی که این دکمه را باید بزنی یعنی یک اشکال یا اخطاری وجود داره و قبل از خط F1 از نوشته و باید اون مشکل را برطرف بکنید.

=======================================

سوال : من خط ای دی اس ال دارم - می خواهم وایفای بگیرم میشه گرفت یانه ؟
من لب تاب ندارم برای كامپیوتر خانگی می خوام وایفا بگیرم.

پاسخ : Wifi ربطی به خط ADSL نداره به مودم شما ربط داره ! و اگر لپ تاپ یا دستگاهی ندارید که از شبکه های بیسیم پشتیبانی نمی کنه هزینه اضافیه چون بدرد نخواهد خورد.

=======================================

سوال : من مدیر یکی از دفترهای پیشخوان دولت الکترونیک هستم. برای کار با سایت همراه اول باید یک ماژول سخت‌افزاری بر روی پورت یو اس بی یکی از رایانه‌ها نصب کنم. آیا می‌شود این قفل را بر روی شبکه به شکلی به اشتراک گذاشت که همزمان با چند رایانه بتوان به سایت همراه اول دسترسی داشت؟

پاسخ : این کاملا بستگی به نوع قفل و برنامه مربوطه  آن داره ! و این امکان را فقط خود برنامه نویسان اون برنامه باید فراهم کنند باید از خودشون سوال کنید.

=======================================

سوال : من تازه لب تاب خریده ام ویندوز هفت روی لب تاب نصب است و کارتگرفیک ان است 2گیگ بازی pes2012 روش نصب کردم رفتم تو تنضیمات بازی دیدم که کارت گرافیک ضعیف است و وقتی داخل بازی می روم از بازی خارج می شود و هنگ می کند

پاسخ : خوب من فکر می کنم این اتفاق سوء استفاده از کمبود اطلاعات شما شده ! یعنی وقتی می رید برای خرید طرف میگه CPU بالایی داره 4 گیگ رم و 2 گیگ گرافیک !!! اما همه ی راستشو نمیگه ! مشکل اینجاست که رمی که روی گرافیک نصب شده مثلا 512 است و اگر کم آورد از تا 1.5 گیگ دیگه از رم سیستم استفاده می کنه و خوب این توی بازی های سنگین کم میاره ! و یک سری از گرافیک ها هم برای بازی های سنگین ساخته نشده اند.

=======================================

سوال : من بلد نیستم تبادل لینک کنم لطفاکمکم کنید

پاسخ : تبادل لینک یعنی شما لینک وبلاگ من را در قسمت پیوند های وبلاگ اضافه کنید و به من خبر دهید و من هم این کار را انجام دهم.

=======================================

سوال : من کامپوترم رو برای اینکه دانلود کنه شب روشن میزارم اما صبح که بیدار میشم میبینم کامپیوترم خاموشه و هیچی دانلود نشده.تو power option هم رفتم و همه چیز رو روی never گذاشتم.لطفا بگید چرا خاموش میشه؟

پاسخ : ممکنه که برق برای لحظه ای رفته باشه !

=======================================

سوال : من روی کامپیوترم ویندوز 7 ریختم وقتی پروکسی فایرو اجرا می کنم کامپیوترم قفل میشه ...چرا؟

پاسخ : نمی دانم !

=======================================

سوال : جرا بعضی از برنامه های نصب شده در کنترل پنل نیستند؟

پاسخ : خوب چونکه برنامه های نصب شده در Add or Remove می باشند و آن هایی که اونجا هم نیستند معمولا کپی شده اند و نصبی نبودند.

=======================================

سوال : نمی دانم کامبیوتر من چه شده که هنگ می کنه و خود به خود درست میشه

پاسخ : مشکل هایی نظیر ویروس ! برق ! خرابی هارد.

=======================================

سوال : من ویندوز عوض کردم همه چیزش درسته ولی سی دی نمیخونه یعنی درایو سی دی و فلش نداره اصلا چیکار کنم تو صفحه ستاب هم نمیره از اول ویندوز عوض کنم

پاسخ : بله به روش **** پیش نیاز ****

=======================================

سوال : من فایلهایی که قبلا ریخته بودم روی هارد اکسترنال الان اصلا نیستند .ویندوزم هم 7 هست.چه کار باید بکنم؟

پاسخ : احتمالا ویندوز شما ویروسی است و فایل های شما مخفی شده اند.

=======================================

سوال : من تازه ویندوز عوض کردم جند روزی صدای لب تابم درست بود اما الان قطع شده هر کاری میکنم درست نمیشه چیکار باید بکنم؟ایا مشکل از نصب ویندوز هست یا نه؟

پاسخ : یک بار دیگه درایور صداشو نصب کنید.

=======================================

سوال :  وقتی موزیک ویدیو هارا در فلش از ماهواره ضبط میکنم برای اینکه در موبایلم بریزم چگونه اندازه اش را کوچک کنم ؟

پاسخ : با برنامه FLV to AVI MPEG WMV 3GP MP4 iPod Converter می توانید تبدیل کنید.

=======================================

سوال : من میخوام با نرم افزار مکس بلاست هاردم رو دوباره پارتیشن بندی کنم 
مخواستم بدونم اطلاعات هااردن پاک میشه

پاسخ : اگه تغییر سایز باشه نه ! اما اگه از ابتدا بخواید همه چیزو تغییر بدید بله !

=======================================

سوال : من ویندوز 7 دارم و با پارتیشن مجیک دو درایو c و d رو یکی کردم که درایو ویندوزم بزرگ بشه . حالا بعد دوهفته متوجه شدم یکی از درایو هایم با حجمی زیاد و اطلاعاتی مهم ، در مای کامپیوتر نیست . ولی در منیج این درایو را موجود و سالم نشان می دهد

پاسخ : خوب در Manage روی درایو کلیک راست کنید و روی Change Drive letter بزنید و یک حرف به آن اختصاص بدید باید درست بشه !

=======================================

سوال : لب تاپ من چند وقتی است که صدا نداره یعنی صداش قطع شده از موقعی که خریدم آنقدری نگذشته بود که صداش قطع می شد ریست می کردم درست میشد ولی الان هر کار می کنم درست نمیشه در قسمت کنترل پنل قسمت کارت صداش را هم نگاه کردم هیچ مشکلی نداره که بخوام کارت صداشو دوباره نصب کنم مارکش دل است

پاسخ : ببر گارانتی!

=======================================

سوال : من چند وقت پیش یك نرم افزار دانلود و نصبش كردم حالا بعد از چند روز ویندوز بهم ریخته و همش یه پیامی گوشه ی دسكتاپ میاد كه ترجمش اینه: شما مورد هدف یك نرم افزار جعلی قرار گرفتید. من نرم افزار رو un install كردم ولی فایده ای نداشت و هنوز نشانه هایی از اون توی ویندوز هست

پاسخ : شما یک جور ویروس را دانلود کردید و ویندوز شما آلوده است ! در زمان دانلود برنامه ها و فایل ها به اسم فایل و نوع آن و پسونش توجه کنید.

=======================================

سوال : من برنامه فولدر لوک 5.8.0 را نصب کردم و فایل هایم را داخل آن گذاشتم اما الآن باز نمی کنه و این متن زیر رو می گه:
THERE IS ALREADY A "LOCKER" FOLDER INSIDE THE APPLICATION PATH. PLEASE MOVE ANY OTHER FOLDER THAN THE "LOCKER" FOLDER TO ANOTHER LOCATION AND THEN TRY AGAIN TO ACCESS YOUR SECURED FILES.
حالا باید چه کار کنم؟


پاسخ : به حرفش گوش کن شاید درست بشه !

=======================================

سوال : بعضی از سریالا زیرنویسشون تو سیستمای دیگه باز میشه اما واسه سیستم من باز نمیشه.زیرنویس هم به فیلم چسبیده.میشه لطفا کمکم کنید؟

پاسخ : ویندوز شما چشه ؟ باید زبان فارسی را نصب کرده باشید و سعی کنید با برنامه VLC یا KM اجرا کنید.

=======================================

سوال : من لپ تاپم یه مشکل نرم افزاری داره که تمامی برنامه ها با دبل کلیک کردن نرم افزار windows media player باز می شود. تنها راه برای باز کردن برنامه ها کلیک راست و انتخاب گزینه run with graphics processor< high-performance NVIDIA processor(default) می باشد.
ویندوز:7


پاسخ : نام کاربری جدیدی ایجاد کنید و با آن وارد شود و دوباره امتحان کنید.

=======================================

سوال : من یه سیستم تازه خریدم.مدته 3هفته س..اوایل مشکلی نداشتم ولی الان هرموقع میخوام آهنگ روی سی دی mp3 بزنم با مشکل بر می خورم..با همه ی برنامه های رایت تست کردم..با ashampoo با nero ..آهنگارو رایت میزنه..بدون هیچ مشکلی ولی توی هیچ دستگاهی اجرا نمیشه..نه توی دستگاه خونه نه توی سیستم ماشین.. حتی خودمم سی دی رو در میارم بعد میزارمش توی سیستم خودم تا آهنگی رو اجرا می کنم یهو همه چی قفل میشه...به دوستمم دادم توی سیستم اونم یهو قفل می کرد..بنظرت مشکل چیه؟

پاسخ : ممکنه از خرابی Writer شما باشه و یا جنس CD خام ها خوب نیستند !

=======================================

سوال : من لب تابم ویروسی شده تمام برنامه هام با kmplayer باز میشه و مجبورم با هنگ ببندمشون و جالب اینکه حتی ویروس کشم هم با این برنامه باز می شه و ویروس کشی نمی کنه. از ویروس کش آنلاین هم استفاده کردم فایده ای نداشته 
برنامه هامو مثلا یاهو رو از سایت می تونم باز کنم که مثلا یه سایت ارنباط با یاهو رو بزنم یاهوم باز می شه ولی ازشون نمی تونم درست استفاده کنم.چه ویروس کشی رو پیشنهاد می کنید؟من اگر بخوام باز اونو نصب کنم به شکل km نیاد بالا!:( ممنونم

پاسخ : احتمال زیاد ویروسی نشدید بلکه اجرای برنامه هاتون خراب شده ! یک نام کاربری جدید ایجاد کنید و با اون امتحان کنید.

=======================================

سوال : من ویندوز 8 نصب کردم اما حالا کارت شبکه را نمی خواند مشکل چیه و چه جوری حل میشه ؟


پاسخ : باید درایور مخصوص ویندوز 8 را پیدا کنید.

=======================================

سوال : من چندتا سی دی که خش داشتن رو شستم و ریختم تو لپ تاپ حالا اونا اصلا نمیخونن تو کاام پلی باز میکنم یکیش که اصلا نمیخونه . ریختم تو فلش اونجام نمیخونه چکار کنم؟

پاسخ : خوب فایل ها خراب و ناقص هستند هیچ کار.

=======================================

سوال : کامژیوترم به اینترنت وصله و آنتی ویروس نود 32 ورژن 5 نصب سر کامپیوتریک ویروسی گرفت که مجبور شدم تمام اطلاعاتم پاک کنم و آخر بعد از پاک کردن اطلاعات ویروس کشی می کنم یک ویروس معرفی میکنه و داره اما کشته نمیشه آپدیتم به روزه مشکل کجاست

پاسخ : مشکل اینجاست که وقتی ویندوز عوض کردید دوباره ویروسیش کردین ! به روش گفته شده در **** پیش نیاز **** نصب کنید.

=======================================

سوال : من وایمکس ایرانسل دارم در همان لحظه ای که فعالش کردم 700 mb از اون برداشته شد البته در ماه گذشته هم این اتفاق افتاده بود اما من دقت نکرده بودم حالا میخوام بدونم امکان داره کامپیوتر یا از طریق وایفای لبتابم کسی حکم کرده باشه چون چراغ وایفای من همچنان روشن اگه میشه سریع جواب بدید لطفا .....
راستی سرعت وایمکس ایرانسلم 512 mb
من برنامه ی unhakeme رو هم رو سیستم دارم ولی کارایی با اونو بلد نیستم

پاسخ : ممکنه ! کافیه رمز وایرلس را عوض کنید ! البته اگر ویندوز شما تروجان یا نرم افزار جاسوسی نداشته باشه !

=======================================

سوال : یه مشکلی توی gmailداشتم وقتی مطبی رو همراه با عکس فورواردمی کنم فقط مطالبش میاد عکسا نمیاد چیکار باید کنم؟جای عکس این علامت میاد<<<<<<<<<<<<< ممنون می شم اگه راهنمایی کنید

پاسخ : یک خط آبی رنگ بالای ایمیل میاره و نشته Display Image... روی اون کلیک کنید.

=======================================

سوال : من تازگی یه ایدی ساختم كه پسوردش ارور میده بایدچكاركنم

پاسخ : باید رمز درست را وارد کنید !

=======================================

سوال : من یک ماه از دانلود منجیر idm استفاده کردم یادم رفتم کرک را نصب کنم الان دیگه نمی زاره ازش استفاده کنم به غیر از عوض کردن ویندوز راه دیگه هست اگر می شود

پاسخ : خود برنامه را Uninstall کنید و دوباره با کرک جدید نصب کنید.

=======================================

سوال :كامپیوتر من چند وقته وارد پوشه فیلمها كه میشی ارور میده كه باید بسته بشه یا كلا هنگ میكنه و هیچ برنامه ای رو اجرا نمیكنه من احتمال میدم مشكل از برنامه اكس پلورر باشه ولی نمیدونم چكاری باید انجام داد

پاسخ : ممکنه که اون قسمت از هارد شما بد سکتور گرفته باشه باید به یک متخصص نشونش بدی !

=======================================

سوال : فایلهای داخل کامپیوتر (همه)هرکدام راکه تغییر نام میکنم وبا دادن پیغامی و تایید ان کلا فرمت ان فایل تغییر میکند

پاسخ : زمانی که داری تغییر نام میدی از آخرین نقطه به بعد نباید تغییر بدی و پاک کنی !

=======================================

سوال : بوت منیجر ایز میسینگ میده میگه کلیدای کنترل و الت دلیت و فشار بده ریست کن اما بازم فرقی نمیکنه

پاسخ : ای کاش ای کاش انگلیسی می نوشتی !!!!!!!!!!!!!!!! ویندوزت پریده !

=======================================

سوال : من اشتباها رو لب تابم نرم افزار پارتیشن مجیک و نصب کردم سیستمم ریست کرد و حالا بالا نمیاد اروره از دست دادن بوت و میده چه کنم در ضمن ویندوزم متاسفانه 7

پاسخ : دوباره ویندوز بریز

=======================================

سوال : من با یک مشکل روبرو شدم که تو ویندوز 7 یک سری از فایل هام ا سبز رنگ شدن الانم هیچ کدوم رو نشون نمیده عکس ها رو نمایش نمیده فیلم و اهنگ و چیزهای دیگه هم موقع پخش با هر نرم افزای ارور میده چندین بار هم ویروس یابی کردم و ویندوز عوض کردم بازم درست نشد

پاسخ : اون سبز رنگ ها یعنی فایل های شما Encrypt شده اند باید روی فایل ها کلیک راست کنید و از تی General روی کلید Advanced بزنید و تیک Encrypt Content را بردارید !

=======================================

سوال : لب تاب اپل دارم از وقتی وینور سون روش نصب کردم دیگه راست کلیک خود لب تاب کار نمیکنه
حتی بعضی از دکمه های گروه F هم کار نمیکنه

پاسخ : برای راست کلیک باید با دوتا انگشت همزمان کلیک چپ کنید!

=======================================

سوال : من ویندوز 7 دارم ولی چند مدتیه که بعضی از برنامه ها توش نصب نمیشه مثل وورد 2007 و یا نود32. میشه کمکم کنید؟

پاسخ : خیلی دلیل می تونه داشته باشه ! هیچ اخطاری ؟ پیغامی ؟

=======================================

سوال : من درایو c سیستمم با اینکه 8 GB فضای خالی داره هی error میده که low space. نود 32 با آخرین آپدیت هم چیزی پیدا نکرد. ویندوز دیفندر هم گفت سیستم سالمه. رفته رفته هم حجم درایو کم میشه. مثلا الان 8.16 GB یه، نیم ساعت بعد میشه 8.02 GB... ویندوزمم ویستا اورجیناله.

پاسخ : ممکنه برنامه ای استفاده می کنی که فایل های موقت با حجم زیادی تولید می کنه مثلا Photoshop و وقتی برنامه را خارج می کنی پاک میشن ! یک بار به این دقت کن ببین از چیه !

=======================================

سوال : من به تازگی یکgalaxy tabخریدم اما وقتی روی مموری ام فیلم می ریزم توی دستگاه نشون نمی ده! باید چی کار کنم؟


پاسخ : بهتره از برنامه های انروید برنامه ای شبیه به VLC پیدا کنید و نصب کنید.

=======================================

سوال : میخواستم یک کیس ببندم که یک میلیون تومان بشه.چون اطلاعی در مورده سیستم و قطعات و کیفیت مارکها ندارم میخواستم یک لیسته خوب که گرافیک و سرعت و هارده بالا داشته باشه معرفی کنید لطفا با توجه به مقداری که هزینه میکنم.در ضمن طوری باشه قطعات . که تا چند سال اینده نیازی به بروز شدن نداشته باشه.

پاسخ : با هزینه یک میلیون تومان که بیخیال یه سیستم خوب بشو ! اما از نظر من توی مادربرد ها ASUS و Gigabyte و Foxon خوبن. حتما Corei5 به بالا بگیر و گرافیک هم nVidia و هم ATI مدل های خیلی خوب دارند اما قیمت nVidia بالاتره ! فرقی نداره بسته به پولت انتخاب کن و Hard هم فقط Western Digital از مدل Caviar Black یا حداقل از Green استفاده کن و روی پاور خساست خرج نده و حتما یک پاور خوب با توان بالا خرید کن.

=======================================

سوال : آقا من روی لپ تابم ویندوز سون نصب کردم و تمام نرم افزارهای مورد نیازم رو نصب کردم ولی زبان فارسی ویندوز سونم حذف شده در صورتی که قبلا وجود داشت و الان نیست . در کنترل پنل در قسمت تنظیمات زبان، زبان فارسی وجود داره و تمام تنظیمات زبان فارسیم درسته و حتی add شده ولی در نوار وظیفه نشون داده نمیشه و الان ویندوز فارسی نداره و فارسی نمی نویسه و فقط انگلیسی داره. آقا خستتون نکنم ویندوزم فارسی داره ولی فارسی نمی نویسه و. فقط انگلیسی مینویسه.


پاسخ : روی نوار Start کلیک راست بکن بعد وارد منوی Toolbar بشو و گزینه Language bar را انتخاب کن.

=======================================

سوال : من لب تأبی دارم كه زمانی روی ان ویندوز اكس بی كبی نصب كرده بودم و بس از مدتی بیغامی در بایین صفحه میامد و میكفت ویندوز كبی است بس از تعمیر ان و بی از كذشت مدتی زمانی كه ان را روشن كردم دیكی لب تاب بالا نمی امد و بیغام میداد كه سی دی اورجینال را در دستكاه بكذارید من باید جكار كنم؟

پاسخ : باید دوباره ویندوز نصب کنید چون قبل از این مرحله باید ویندوز را کرک می کردید در بخش **** پیش نیاز **** گفتم.

=======================================

سوال : حدود 1ماه میشه که این پیام روی صفحه اصلی لپ تابم هست باید چیکار کنم؟
this copy of windows is not genuine

پاسخ : **** پیش نیاز ****    چ- ویندوز شما غیرفعال ، Genuine شده

=======================================

سوال : من میخواستم بگم من یه فلش 32دارم فقط آهنگ که میریزی توش درسته چکارش کنم

پاسخ : نمی دونم Fat32 فرمتش کن شاید درست بشه !

=======================================

سوال :من یه وب كم خریدم كه مدلش اینه microsoft life cam vx 700 دقت كنید كه 700 هست نه 7000 قبلا از نرم افزار many cam برای استفاده ازش استفاده كردم ولی الان همون نرم افزارم كار نمیكنه 
دیگه از چه نرم افزاری می تونم استفاده كنم؟


پاسخ : حقیقتش با این برنامه ها زیاد کار نکردم، توی اینترنت یه جستجو بکنی حتما برنامه های بیشتری پیدا می کنی !

=======================================

سوال : درایو سی را میخوام فرمت کنم کم رنگ است و غیر فعال و قبول نمی کنه چکار کنم؟


پاسخ : چون ویندوز روش نصبه نمی تونی فرمت کنی حتی اگرم ویندوز نباشه یکسری فایل های بوت وجود داره که اجازه فرمت نمی ده !

=======================================

سوال : کامپیوترم گوشیهارو نمیشناسه و تو سیستمم روی یو اس بی علامت تعجب زرد رنگ دیده میشه در ضمن سی دی های کامپیوترم گم شدن

پاسخ : Driver مربوط به مادربرد را نصب کن و کابل USB گوشیت ممکنه قعطی داشته باشه

=======================================

سوال : من با لپتابم از طریق مودم ای دی اس ال به اینترنت وصل می شدم. اما یه دفعه شروع کرده بخه پیغام دادن که نمی تونه به شبکه وصل شه؟

پاسخ : با کابل شبکه وصل میشی یا Wierles ؟ باید تنظیمات مودم را چک کنی !

=======================================

سوال : اگر برنامه هایی چون یاهو مسنجر یا انتی ویروس رو تو درایوی غیر ازcنصب کنیم سرعت سیستم چه تغییری می کند نسبت به این که همه تو c نصب باشند میکند؟

پاسخ : درحال حاضر به خاطر بالا بودن سرعت سخت افزار خیلی تاثیری نداره !

=======================================

سوال : من قسمتی از اطلاعات و یا چند عکس را دیلیت کردم از سطل آشغال کامپیوتر هم دیلیتش کردم .حالا پشیمون شدم ... آیا می تونم عکسی که دیلیت کردم را از کامپیوتر در بیارم ؟ 
اگه میشه لطفا" توضیح بدید چطور اینکارو بکنم ؟

پاسخ : با برنامه های Recovery مخصوص عکس ها می توانید دوباره شانسی برای پیدا کردنش داشته باشید.

=======================================

سوال : یه سوال داشتم امیدوارم بهم بگی مشکل کار از چیه من وقتی چت میکنم با اینکه کابل ها رو درست وصل کردم ولی صدای من برای شخص نمیره ولی صدای اون شخص برای من واضح میاد به نظر شما مشکل از چیه

پاسخ : مشکل از تنظیمات کارت صدا برای میکروفن است !

=======================================

سوال : من از نارسیس چند نرم افزار ماکزییم گرفتم(برا زبان) قبلا نصب کرده بودم مشکلی نداشت اما با عوض کردن آنتی ویروس(به دلیل اینکه آوست دیگه آپدیت نمیشه رفتم سراغ آنتی ویروس خود مایکروسافت) الان دیگه این نرم افزارا کار نمیکنند و دوباره هم نصب میکنم این پیغام خطا را میده
...Maximum.exe is not a valid Win32 application
حتی آنتی ویروس رو هم آن‌ایستال کردم باز نشد اگه جواب بدید ممنون میشم چون تو نت هم گشتم جوابی نگرفتم

پاسخ : فایل اجرایی برنامه Maximum  مشکل پیدا کرده و اگر نه قسمتی از ویندوز شما که مربوط به اجرای فایل ها میشه مشکل پیدا کرده ! CD برنامه را روی سیستم دیگه امتحان کن اگه مکشل نداشت ویندوز عوض کن ! Antivirus خود ویندوز خیلی از ویروس ها را درست نمیگیره !

=======================================

سوال : چکار کنم باین error ؟
setup must restart the windows و میگه ریبوت کن بعد ادامه بده 
ری استارت هم بی فایده اس

پاسخ : چه برنامه ای داشتی نصب می کردی ؟

=======================================

سوال : چطور میتونم نود32رو که قسمتی ازون تو درایو سی که علامتexe.داره پاکش کنم.در ضمن از control panel هم حذف کردم .هرکاری میکنم دوباره نصبش کنم نمیشه.پیغامی که میده :
the computer has not been restarted after
a program uninstallation.please restart the computer and run the installer again

پاسخ : خوب شما زدی ناقصش کردی ! بهتره ویندوز عوض کنی !

=======================================

سوال : من یه وبلاگ دارم که هک شده میخواستم بدونم چطور میشه برگردونمش؟

پاسخ : احتمال زیاد رمز ایمیل شما را پیدا کرده که تونسه وبلاگ را هک بکنه !

=======================================

سوال : آیا می شود آدرس مک آی پی را از طریق دی وی دی فایل ریکاوری بدست آورد؟
توضیح بیشتر:
من یک لب تاب وایو EA2LGX داشتم که ۲ سال پیش خریده بودم و بلافاصله ریکاوری ازش تهیه کردم (سه دی وی دی). اخیرا لب تابم به سرقت رفت. سوال من این است که می شود از طریق این سه دی وی دی (ریکاوری ها) مک آی پی لب تاب را پیدا کرد؟ اگر می شود چگونه؟

پاسخ : تا اونجایی که من بلدم نه نمیشه !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت را چگونه دیدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 142
  • بازدید کلی : 1,667
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    ابزار وبلاگ

    حدیث

    اوقات شرعی

    تماس با ما

    ابزار نظر سنجی

    ابزار امتیاز دهی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    مترجم وبلاگ و وبسایت به 36 زبان زنده دنیا

    قالبفا

    دریافت کد حدیث تصادفی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما:

    Powered by weblogi.ir


    ساعت فلش