loading...
وبلاگ آموزشی کلاس 124 حکمت
شهرام کلالی و سجاد تقوی بازدید : 17 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

سوال : فلشم پر و هیچی نشون نمیده پوشه هام مخفی هم نیستن از وقتی از برنامه قفل كذاری پوشه ها استفاده كدرم اینطور شده ممنون میشم كمكم گنید

پاسخ : یک سری از برنامه های قفل گذاری باید یک حجمی را مشخص کنید تا اون محدوده را براتون قفل کنه برای همین به اندازه محدوده ای که مشخص کردین یک فایل یا چندین فایل می سازه که حجم بالایی داره درصورتی که شما تمام اون حجم را پر نکرده اید و این عادی است ! اگر نمی خواهید پرنشان نده نباید از این برنامه ها استفاده کنید.

=======================================

سوال : من یه تعداد CD دارم که عکس و فیلم داخلش بوده قبلا ازش استفاده کردم سالم بوده اما حالا بعد یه مدت که رفتم سراغش میذارم رو سیستم باز نمیشه و میزنه خالیه نمیدونم چیکار کنم توروخدا راهنمایی کنید عکسهای خیلی مهمی بوده ضمنا CDها پسورد هم داشته

پاسخ : همین که میگید رمز هم داره خودش کلی دلیل برای باز نکردنه ! چون برنامه هایی که رمز میذارن زیادن و از روش های زیادی استفاده می کنن برای همین درست نمی تونم کمکتون کنم ! یه امتحان بکن همون برنامه رمز گذار را روی یک سیستم دیگه نصب کن و دوباره چک کن اگر نشد ممکنه که CD های شما فاسد شده باشن!

=======================================

سوال : لب تاپ من مدل اچپی 4530اس هستش.
بعد وبکمش روش فیکسه .درایورشو با موفقیت نصب میکنم اما دکمه به صورت سخت افزاری نداره که روشن یا خاموشش کنم کلا خاموشه .وقتی تو وب مسنجر میرم پیغام نات کانکت (منظورت Not Connect ؟؟؟ آره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)میده در صورتی که نرم افزاری هم نصبش کردم حتی نرم افزاره وب کم میکس یا سایبرلینک وب کم را هم نصب کردم اونجا هم کار نمیده لطفا مرا راهنمایی کنید که باید چه طوری ازش استفاده کنم


پاسخ : بعضی از دوربین ها در کنارشون یک دکمه معمولا سفید رنگ خیلی کوچیک دارن که با آن روشن میشه ! اما از نصب برنامه دوربین خیلی مطمئن نباش چون اون ها با اکثر دوربین ها کار میکنن مهم اینه که Driver دوربین حتما نصب شده باشه از سایت خود HP برنامه ها و Driver هاشو دانلود کن بعد امتحان کن !

=======================================

سوال : یکی دوماهه که موس کامپیوترم دچاره مشکل شده به این شکل که حرکت نمیکنه گاهی وقتا قطع و وصل میشه حرکتش هر کاری کردم که درست بشه نشد حتی چندین با مجبور شدم ویندوز عوض کنم..این رو هم بگم که مشکل از موس نیست...موسم ps2
است..این روهم بگم این مشکل از موقعی به وجود اومد که ویندوز7 غیر فعال شد...


پاسخ : ویندوز همچین مشکلی را ایجاد نمی کنه حتی اگر غیر فعال بشه ! بهتره از یک موس USB استفاده کنی و من احتمال بیشتر می دم که کابل خود موس قعطی پیدا کرده !

=======================================

سوال : من سوالی در مورد مرورگر اینترنتی فایر فاکس ازتون داشتم که دونستنش برام خیلی مهم هستش .آیا میشه بر روی این مرورگر پسورد گذاشت که موقع بالا اومدن از شخص اول پسورد رو بخاد و سپس صفحه رو باز کنه؟ و آیا نرم افزاری در این باره وجود داره؟لطفا اگر راهی برای پسورد گذاری بر روی مرورگر وجود دارد بهم معرفی کنید

پاسخ : من توی Firefox ندیدم و نمیدونم !

=======================================

سوال : من ویندوز 7 دارم pc خود به خود logg off میشه بعد وقتیم که دانلود میکنم موقع logg off دانلود هم قطع میشه

پاسخ : دلیلش زیاد میتونه باشه اما زمانی که ویندوز Log Off میشه همه برنامه ها بسته میشن ! درنتیجه دانلود ها هم قطع میشن !

=======================================

سوال : من می خوام nod32خودم رو پاک کنم ولی وقتی می خوام اینکارو بکنم از من پسورد می خواد ومن نمیدونم پسورد چیه خودم هم پسوردی روش نگذاشتم باید چکار کنم؟

پاسخ : قطعا کسی روش رمز گذاشته ! باید رمزش را داشته باشی ! وگرنه ویندوز عوض کنید ! البته یک سری برنامه برای حذف رمزش هست به اسم Reset Eset admin setting password میتونه کمکت کنه !

=======================================

سوال : وقتی کامپیوترم را روشن میکنم باید f1بزنم تا بالا بیاد مشکلش چیه

پاسخ : بالاتر یا پایین تر حتما یک پیغامی داده که چرا این دکمه را از شما می خواد !

=======================================

سوال : من بازی کال آف دوتی 7 را نصب نموده ام اما وقتی می خواهم آن را اجرا کنم این پیغام را می نویسد:
run in safe mode?
it appears that call of duty:blackops did not quit properly the last time it run.
do you want to run the game in safe mode?

this is recommended for most people.
it will change your system settings but not your controls.
جناب زمانی خواهشا سریع پاسخ من را بدهید چون می خواهم هرچه سریع تر این بازی را انجام دهم.

پاسخ : حقیقتش من از بازی زیاد سردر نمیارم بهتره توی فرم های بازی دنبالش بگردی !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت را چگونه دیدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 139
  • بازدید کلی : 1,664
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    ابزار وبلاگ

    حدیث

    اوقات شرعی

    تماس با ما

    ابزار نظر سنجی

    ابزار امتیاز دهی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    مترجم وبلاگ و وبسایت به 36 زبان زنده دنیا

    قالبفا

    دریافت کد حدیث تصادفی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما:

    Powered by weblogi.ir


    ساعت فلش